Serdecznie zapraszamy do włączenia się w działalność Komisji ADR, a także do udziału w konferencji inauguracyjnej (14 grudnia br., środa, 14.00 - 20.00).
Temat wiodący konferencji to efektywne zarządzanie ryzkiem wystąpienia sporów w biznesie, poprzez zastosowanie mediacji, komisji rozjemczych, opinii eksperckich oraz innych, alternatywnych wobec sądu, narzędzi służących zapobieganiu, minimalizowaniu oraz rozwiązywaniu sytuacji spornych (alternative dispute resolution - ADR).
Konferencja będzie idealną okazją do poszerzenia wiedzy z zakresu ADR, a także wymiany doświadczeń i poglądów na temat zarządzania ryzykiem sytuacji spornych (dispute management & resolution), pojawiających się w toku prowadzenia działalności gospodarczej, zarówno w relacji z kontrahentami jak i klientami, w tym w szczególności przy realizacji złożonych projektów i procesów inwestycyjnych.
Osoby zainteresowane udziałem w konferencji prosimy o dokonanie rejestracji do dnia 12 grudnia 2016 r. przy użyciu formularza rejestracyjnego. W odpowiedzi otrzymają Państwo potwierdzenie udziału od organizatora.
Ilość miejsc ograniczona.
Cele:
Tematem konferencji jest efektywne zarządzanie ryzkiem wystąpienia sporów
w biznesie.
Uczestnicy konferencji dowiedzą się jak:
- zapobiegać i radzić sobie w sytuacji konfliktu w relacji z kontrahentem
oraz klientem,
- oceniać i minimalizować ryzyko wystąpienia sporu,
- optymalizować koszty związane z powstaniem sporu,
- uniknąć drogi sądowej, a także
- zachować dobre relacje biznesowe z kontrahentami
poprzez zastosowanie mediacji, komisji rozjemczych oraz innych (alternatywnych
względem sądu) metod zapobiegania, minimalizowania i rozwiązywania sytuacji
spornych ((Alternative Dispute Resolution - ADR).
Konferencja będzie również okazją do wymiany doświadczeń i poglądów w zakresie
zarządzania ryzykiem sporów (dispute management & resolution), pojawiających
się zarówno w toku prowadzonej przez przedsiębiorstwo działalności gospodarczej,
jak i podczas realizacji poszczególnych umów (inwestycji), w szczególności tych
zawieranych w branży budowlanej i nieruchomości.
Potwierdzeni prelegenci:
Maciej Jamka, Adwokat, Partner Zarządzający w Kancelarii K&L Gates, Prezes ICC Polska
Bartosz Krużewski, Adwokat, Partner w Kancelarii Clifford Chance, Komisja Arbitrażu ICC Polska
Krzysztof Misiewicz, Radca Prawny, Strabag
dr Rafał Morek, Adwokat, Partner w Kancelarii K&L Gates
dr hab. Małgorzata Podrecka, Radca prawny, Wiceprezes Zarządu i Kierownik Działu Prawnego Can-Pack SA
Magdalena Sośniak-Jagielińska, Radca Prawny, Partner w Kancelarii SBK
Małgorzata Surdek, Adwokat, Partner Zarządzający w Kancelarii CMS Cameron McKenna
Piotr Szymankiewicz, Senior Manager, PwC
Bartłomiej Wyjatek, Radca Prawny, Makro Cash and Carry Polska SA
Do udziału zapraszamy:
- członków zarządów i rad nadzorczych,
- dyrektorów i właścicieli firm,
- prawników przedsiębiorstw (corporate lawyers, in-house counsel),
- prawników zajmujących się rozwiązywaniem sporów,
- project managerów i konsultantów,
- dyrektorów oraz inżynierów zajmujących się doradztwem kontraktowym.
Więcej informacji:
Zainteresowaych uzyskaniem dalszych informacji prosimy o kontakt z Komisją pod adresem komisjaadr@iccpolska.pl
Sekretariat Generalny ICC Poland
Biuro Związku Banków Polskich
ul. Leona Kruczkowskiego 8
00-380 Warszawa
tel.:(+48) 22 48-68-109
tel.:(+48) 22 48-68-180
e-mail:sekretariat@iccpolska.pl
tel.:(+48) 22 48-68-109
tel.:(+48) 22 48-68-180
e-mail:sekretariat@iccpolska.pl